Deklaracja dostępności serwisu zawodowareaktywacja.pl
Oświadczenie
Centrum Rozwoju Kompetencji Województwa Łódzkiego i PGE Polskiej Grupy Energetycznej w Woli Grzymalinej zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zawodowareaktywacja.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego "Zawodowa Reaktywacja"
Daty publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej: 2024-06-15
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-07-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- Niektóre dokumenty, które opublikowaliśmy na stronie internetowej są niedostępne cyfrowo. Najczęściej wynika to z tego, że nie tworzyliśmy ich sami, ale otrzymaliśmy je od innych osób.
Oświadczenie sporządzono dnia 2024-08-15. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Problemy z dostępnością strony internetowej możesz zgłosić do Monika Maksalon na dwa sposoby:
- wysłać wiadomość e-mail na adres crk@lodzkie.pl,
- zadzwonić pod numer 44 777 31 76.
Jeśli chcesz przesłać wniosek o udostępnienie informacji, która dla Ciebie jest niedostępna albo chcesz przesłać skargę na brak dostępności, skorzystaj z tego samego adresu lub telefonu.
Zgłaszając problem możesz wskazać nam inną formę zapewnienia dostępności, która jest dla Ciebie lepsza. Na przykład poprosić, abyśmy odczytali niedostępny cyfrowo dokument lub opisali zawartość filmu w postaci audiodeskrypcji.
Co powinieneś napisać we wniosku o zapewnienie dostępności?
- podaj Twoje imię i nazwisko, adres, ewentualnie numer telefonu i adres e-mail (jeśli posiadasz),
- napisz, jakie bariery utrudniają lub uniemożliwiają Ci dostęp do naszej strony internetowej lub aplikacji,
- określ inną formę, w której chcesz otrzymać informację – jeśli masz taką potrzebę,
- powiadom nas, jak możemy się z Tobą skontaktować.
Twój wniosek postaramy się zrealizować w ciągu 7 dni. Jeśli nie zdążymy, poinformujemy Cię o innym terminie, w którym spełnimy Twoje żądanie, najpóźniej w ciągu 2 miesięcy. Jeżeli nie będziemy mogli zapewnić dostępności, zaproponujemy Ci inny sposób dostępu do informacji.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości możesz również wysłać skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku placówki prowadzi główne wejście znajdujące się w Woli Grzymalinej 2. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy placówki. Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi. W budynku jest tylko jeden poziom - parter i na nim znajduje się korytarz. Budynek nie posiada windy. Wejście do budynku jak i sam budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na terenie placówki znajduje się parking dla samochodów osobowych pracowników placówki. Do placówki może wejść osoba z psem towarzyszącym. W naszej placówce nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.