Używamy plików cookies

Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisywanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Dowiedz się więcej o tym, jak używać plików cookies z Polityka Prywatności.

Przejdź do treści Przejdź do stopki

Przypomnienie dla Dostawców usług rozwojowych oraz Uczestników.

Opublikowano:

Operator projektu “Zawodowa reaktywacja” przypomina ważne aspekty realizacji usług rozwojowych dla stron, które podpisały umowę trójstronną.

DOSTAWCA USŁUG ROZWOJOWYCH.

Dostawcy usług rozwojowych zobowiązania są do stosowania się do zapisów Umowy trójstronnej oraz Regulaminu Bazy Usług Rozwojowych. Przypominamy o zapisach takich jak:

par. 7 ust. 16 Regulaminu Bazy Usług rozwojowych: “Dostawca usług jest zobowiązany do realizacji Usługi rozwojowej zgodnie z danymi określonymi w Karcie Usługi” - funkcjonalność BUR pozwala na zmiany godzin usługi w zakładce Harmonogram na Karcie Usługi na dzień przed rozpoczęciem się zaplanowanych zajęć.

Polecamy zapoznać się z całym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych a w szczególności z paragrafem 7. Poniżej Link do Regulaminu BUR.

https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/storage/site/files/3992/Regulamin-BUR-26_09_2024.pdf

UCZESTNIK USŁUGI ROZWOJOWEJ.

Uczestnik podobnie jak Dostawca usług, aby skorzystać z usługi rozwojowej oraz ją poprawnie rozliczyć musi stosować się do zapisów Umowy trójstronnej. Przypominany o kilku newralgicznych zapisach:

Par. 4 ust. 1d. Umowy trójstronnej - Uczestnik projektu zobowiązany jest do: “uregulowania zobowiązań wobec Dostawcy usług w formie zaliczki (najpóźniej w pierwszym dniu rozpoczęcia usługi rozwojowej) w przypadku usługi o wartości przekraczającej wartość przyznanego wsparcia;"

Par. 4 ust. 1g. Umowy trójstronnej - Uczestnik projektu zobowiązany jest do “bieżącego kontaktu z Dostawcą usług z uwagi na fakt, że oferta usługi może być aktualizowana przed rozpoczęciem usługi. Jednocześnie wszelkie zmiany w Karcie usługi należy zgłaszać Operatorowi drogą elektroniczną pod rygorem niekwalifikowania całości usługi rozwojowej najpóźniej na dzień przed wprowadzeniem zmian. O wszelkich innych niespodziewanych zmianach w sposobie, terminie realizacji usługi rozwojowej lub jej harmonogramie (m.in. sytuacje losowe) Uczestnik projektu musi niezwłocznie poinformować Operatora drogą mailową.”

Ważnym zadaniem Uczestnika Projektu jest również przekazanie bonów rozwojowych do Dostawcy Usług. Należy to zrobić w systemie SOBRO zaraz po otrzymaniu przez Uczestnika statusu “zaakceptowany” przy usłudze, na którą zapisał się Uczestnik projektu.

Status ten Uczestnicy mogą sprawdzić na swoim koncie w Bazie Usług Rozwojowych.

Przekazanie bonów rozwojowych - odbywa się w systemie SOBRO. Uczestnik z menu po lewej stronie wybiera zakładkę Usługi rozwojowe, wybiera usługę na którą się zapisał oraz otrzymał status “zaakceptowany”. Na centralnej części ekranu wyświetlą się dane usługi takie jak: Nazwa usługi, numer usługi, ID wsparcie, wysokość dofinansowania do wybranej usługi oraz termin ważności bonów. Pod tymi wszystkimi informacjami znajduje się przycisk “Przekaż bony”. Należy go kliknąć oraz ponowienie kliknąć potwierdzenie przekazania bonów które pojawi się na środku ekranu.

 

Tylko spełnienie wszystkich warunków zawartych w Regulaminie Bazy Usług rozwojowych oraz w Umowie trójstronnej skutkować będzie prawidłowym zrealizowaniem i rozliczeniem usługi rozwojowej.